22 март 2010

2012-та и моят отговор на фундаменталния въпрос “Кой съм Аз?”

Human-Universe-11 Ето и моята позиция относно 2012-та година. От сега казвам, никого не карам да се съгласява с това, което аз съм разбрал и формулирал за себе си. Точно това е целта, всеки от нас да мисли, да анализира и да формулира информацията, която има, да постигне вътрешното осъзнаване за фундаменталния въпрос “Кой съм аз?
Отговора на най-важният възможен въпрос, който едно съзнание може да търси за себе си. Веднъж щом човек разбере кой е, той ще разбере къде се намира и как да се освободи. Само осъзнаване и освобождаване на всеки от нас индивидуално може да доведе до колективно освобождаване на всички хора.

2012 няма да бъде край на света, нито установяване на нов световен ред. Рептилианската матрица пробва да предизвика край на нашия свят, но това се отмени почти в последния момент: светлите сили проникнаха в съзнанията на много от нас и сега работят. Нов световен ред няма да се установява през 2012 - той се установява в периода от 2001 до 2011. До тогава ще бъдат установявани могъщи структури за контрол, а демоничното разрушителство ще проникне и в най-закътаните местенца на Земята. Към 2011 обаче нещата ще бъдат вече толкова много извън възможните предели на зло и измама, че системата съвсем видимо и непреодолимо ще се разпука, а относителният процент на неподчиняващите се ще достигне ръст, невъзможен за удържане - всичко ще се разпадне в привиден хаос. Тогава ще ни бъде необходимо да сработим нашите алтернативни методи за съществуване сред развалините на рухващата цивилизация. До към 2012 животът ще е станал окончателно невъзможен за сегашното изопачено хипермаркет-общество. Тези, които най-плътно са приковани за кредитната система, ще умрат от задушаване. За тях “светът ще свърши”. В действителност, във Вселената никога нищо не свършва. Светът ще продължи да работи, но повишената вибрация ще измести реалностните явления на съвсем друг план.
Що се отнася до посочените години - това може и да е по-стара информация, защото има данни, че днес времето тече по-бързо и нещата се приближават по-ускорено. Може да бъде и утре.
Рептилианската власт си служи главно чрез:
- дезинформация;
- всяване на раздор;
- всяване на страх;
- подхранване на егото.

ДЕЗИНФОРМАЦИЯТА е свързана със заглушаване на нашата връзка с висшите светове и светлите същества; скриване на открити научни факти и технологии за алтернативна енергия, вибрационно лечение и хранене, медитативна хармонизация и телепатия; извършвани престъпления срещу човечеството от нашите официални и наднационални правителства.

ВСЯВАНЕТО НА РАЗДОР е способ за изтъкване на привидно непримирими несъответствия, които чрез стимулиране на егото и поддържане на разминаващи се стандарти да водят до скандали; релативизирането на чувството за единност и телепатично съединение също помагат.

ВСЯВАНЕТО НА СТРАХ се постига чрез убеждаването в материалната същност на света, която може да бъде изгубена; войни, глад, болести, ипотечно разорение и загуба на заетостта; натъпкване на средствата за съобщения с агресия, инжектиране на стресови хормони в храната и излъчване на нискочестотни вълни.

ПОДХРАНВАНЕ НА ЕГОТО е много лесно, когато се постави като компенсация на развития страх: лоялността към работодателя, видяна като сигурност, благополучие и просперитет; консумативната система за задоволяване и утвърждаване на чувството за надмощие, химическо и вълново пре-стимулиране на центровете за удоволствие.

НЕОБХОДИМИ КОНТРАМЕРКИ

- Опознаване на Себе си до такава степен, че да позволи изключване от Матрицата;
- смирение; способност да се остави като нещо неважно нараненото его;
- медитативност и телепатичност; възпитаване на чувство за единност, затихване на ненужните вълнения и свързване с всички
- алтернативни механизми за живеене, снабдяване и оцеляване в обстановка без държавност, търговска, здравна мрежа и други такива.

Така ги разбирам аз нещата.
Та моя отговор на фундаменталния въпрос “Кой съм аз?” е:
“Аз съм всичко и нищо т.е. Аз съм всичко и всичко е Аз. Аз съм всеки и никой. Аз съм част от единното Съзнание следователно аз съм всичко съществуващо и всичко съществуващо е аз.
Моята философия е простичка:

Не задавай въпроса, ЗНАЙ отговора. Ти си всичко, което съществува и затова знаеш всичко. Илюзията е, че не знаеш, затова задаваш въпроса, а, задавайки въпроса, приемаш илюзията, че не знаеш отговора.

Взимаме една капка морска вода в шепата си и се създава впечатление, че тя е отделена от Единството. Пускаме я пак в морето и…..къде свършва капката и къде започва морето? Никъде, сега капката е морето и морето е капката.
Тя е откъсната от цялото, но не е действително откъсната, защото не можете да бъдете откъснати от единството, вие винаги сте единството. Ние имаме илюзията за откъснатост. Тази илюзия ни спира да проявим истинското безкрайно великолепие, което сме всички ние. Тя ни впримчва в тази идея, че сме малки, обикновени… Впримчва ни в един свят, в който животът живее нас, вместо ние него.

И така - какво е реалността? Тя просто е всичко, което си мислим, че е.

В една класическа сцена от първата част на, според мен много правилния филм “Матрицата” едно малко дете огъва лъжицата, подава я на Нео и казва: “Не се опитвай да огънеш лъжицата. Това е невъзможно. Само се опитай да осъзнаеш истината. ” “- Каква истина?” “- Няма никаква лъжица. Не лъжицата се огъва, а само ти самият.”
Точно така!
През цялото време ние символично огъваме лъжицата в главата си.

Както в казал един велик според мен човек - Бил Хикс:

“Материята е просто енергия, кондензирана до ниска вибрация. Ние всички сме едно съзнание, субективно преживяващо себе си. Смъртта не съществува, животът е само един сън, а ние сме представата за себе си. Там е разковничето.”

Ние можем да си възвърнем въображението и да изявим една реалност, изразяваща кои действително сме ние – безкрайна сила, безкрайна любов, безкрайно познание, безкрайно осъзнаване, безкрайно знание.

И накрая, най-важното: Безкрайната любов е единствената истина, ВСИЧКО друго е илюзия!

Това е моята простичка философия на този, така важен въпрос “Кой съм АЗ?”…..

Ние сме всичко и всичко е ние. Ние сме единното съзнание. Всичко около нас е. Как тогава е възможно да сме различни? Ами не е възможно, не сме. Просто различна е реалността, която създаваме в мозъците си в опит да намерим безкрайната любов.
Философията, че повече неща ни обединяват отколкото разделят е вярна, но не е правилна.
Нищо не може да ни обедини, защото ние никога не сме били разделяни и нищо не може да ни раздели, защото ние не можем да бъдем откъснати от единството. Само реалността, създадена от нас, създава илюзията, че сме разделени.
Само нещо, което има начало може да има и край.
Вселената не може да има край, защото никога не е имала начало. Тя е постоянно съществуваща холограма от реалности, създадени от умовете ни. Няма значение кой или какво  я е създало. Единственото, което има значение е, че ние сме част от това единство. Физическите ни тела са просто средство да преживеем тази реалност, които ни ограничават до 5 сетива, а това е по малко от 1 % от това, което можем да видим наистина и това, което наистина съществува.
Ние никога не сме били разделяни, само илюзията е променена за да ни откъсне от единството. Ние не можем да унищожим Матрицата, можем само да променяме реалността вътре в нея.
Не трябва да търсим звездите…НИЕ сме звездите.
Няма от какво да се страхуваме…..просто е въпрос на избор, без усилия, без работа, просто избор. Между страха и любовта.
Колкото повече страх има толкова повече има разделение, защото страха пречи да осъзнаем връзката ни с единството. За това аз обичам всички, защото осъзнавам, че ако не обичам всички няма как да обичам и себе си, защото аз съм всички и всички са Аз. Колкото повече осъзнавам това, толкова повече се доближавам до безкрайната любов и това ме прави свободен.
За това, въпреки всичко: АЗ ВИ ОБИЧАМ!!!
Знам, че и вие ме обичате, макар че някои хора още не го знаят.
Защото ние сме едно СЪЗНАНИЕ!!!

2 коментара:

Анонимен каза...

BRAVO ZA BLOGA I POSTINGA
USPEH,NE SI SAM

Анонимен каза...

http://misbis.blog.bg

Публикуване на коментар